Nemaš račun? Registriraj se

Registracija je uspješno izvršena. Na tvoj mail smo poslali link za potvrdu korisničkog računa.

Hvala vam
Nova Lozinka

Uspješno ste potvrdili svoj korisnički račun

Molimo odredite svoju lozinku prije nego nastavite

Odabrali ste resetiranje lozinke

Molimo postavite novu lozinku za svoj korisnički račun

Nemaš račun?
Nemaš račun? Registriraj se

Postani dio Dinamove obitelji!

Registriraj se i uživaj u svim pogodnostima korisničkog računa na Dinamovoj stranici

Presented by

PSK logo

Ne možeš pronaći ono što tražiš?
Možda ti pomogne nešto od sljedećeg:

Priopćenje

Održana treća sjednica Izvršnog odbora GNK Dinamo

Na trećoj sjednici Izvršnog odbora, održanoj 10. travnja 2024. godine, IO je raspravljao o dospjelim i nedospjelim potraživanjima i obavezama kluba, izvješću RDG plana za 2024. godinu, funkcioniranju stadionske infrastrukture i analizirao funkcionalnost VIP loža na stadionu Maksimir. Predsjednici osnovanih Odbora dali su kratko izvješće o radu svakog pojedinog odbora, a na samoj sjednici imenovani su i članovi odbora za sponzorstva koje će biti u sljedećem sastavu:

  1. Zrinko Hržić - predsjednik
  2. Dario Šimić - potpredsjednik 
  3. Marko Njavro
  4. Mario Petrović
  5. Robert Penezić
  6. Igor Arlović
  7. Hrvoje Slade

Odbor je na sjednici obznanio kako je jedan od osnovnih ciljeva Odbora za sponzorstva izgraditi te strateški razvijati sustav putem kojeg će se kontaktirati svi potencijalni partneri GNK Dinamo te sustavno jačati baza dugoročnih i relevantnih sponzora. Uvidom u dosadašnji rad s partnerima unutar GNK Dinamo zaključeno je da, uz dobre rezultate u tom segmentnu poslovanja, postoji prostor za napredak. 

- Uz uspostavu samog sustava koji će biti dugoročno održiv i usklađen s tržišnim praksama, inicijalna ideja je da GNK Dinamo vlastitim proaktivnim pristupom otvori i inicira komunikaciju te kontaktira potencijalne partnere i sponzore. Navedeno se primarno odnosi na čitav niz relevantnih hrvatskih kompanija iz svih značajnih sektora, kao što su primjerice energetika, maloprodaja, autoindustrija, financijska i prehrambena industrija te druge. Prilikom pripreme samih ponuda za sponzorstva iste je potrebno prilagoditi svakom potencijalnom partneru. Obzirom na sponzorski potencijal te snagu i prepoznatljivost brenda GNK Dinamo i izvan granica te na globalnom nivou, uz partnere s domaćeg tržišta paralelno će se kontaktirati i kompanije izvan Republike Hrvatske. Kao rezultat sustavnog te proaktivnog pristupa, zajedno s već započetim pregovorima s partnerima od strane GNK Dinamo, težit ćemo povećanju sponzorskih prihoda od 70% do 100% u 2024. godini u odnosu na 2023. godinu. - izjavio je nakon sjednice predsjednik Odbora za sponzorstva g. Zrinko Hržić.

Kopirano!