Uspješno ste potvrdili svoj korisnički račun
Molimo odredite svoju lozinku prije nego nastavite
Link za ponovno postavljanje lozinke poslan je na vašu E-mail adresu. Možete zatvoriti ovu stranicu i nastaviti oporavak računa putem linka.
Registracija je uspješno izvršena. Na tvoj mail smo poslali link za potvrdu korisničkog računa.
Uspješno ste potvrdili svoj korisnički račun
Molimo odredite svoju lozinku prije nego nastavite
Odabrali ste resetiranje lozinke
Molimo postavite novu lozinku za svoj korisnički račun
Postani dio Dinamove obitelji!
Registriraj se i uživaj u svim pogodnostima korisničkog računa na Dinamovoj stranici
Prijavi se i uživaj u svim pogodnostima korisničkog računa na Dinamovoj stranici
Ne možeš pronaći ono što tražiš?
Možda ti pomogne nešto od sljedećeg:
Na svečanoj konferenciji za medije održanoj u ložama maksimirskog stadiona predstavljena je partnerska suradnja između Građanskog nogometnog kluba Dinamo i poznatog brenda adidas. Nove službene dresove koje će igrači Dinama nositi u sezoni 2017/2018. predstavili su glavni direktor GNK Dinamo Tomislav Svetina, direktor sektora marketinga, prodaje i komunikacija Tomislav Rukavina, direktorica adidas Croatia Ana Marija Prskalo Sever, sport marketing manager adidas Croatia Ivan Milić, kao i cijela momčad poznatog zagrebačkog nogometnog kluba.
U zanimljivom predstavljanju novih dresova korišteni su dronovi koji su na visinu od 15-ak metara podignuli tri nova adidas dresa Dinama, a završetkom zračne prezentacije otkrivene su lutke odjevene u adidas dresove. Promociju su u tom trenutku dolaskom uveličali igrači prve momčadi odjeveni upravo u novu adidas službenu opremu.
adidas dresovi koje će nositi igrači Dinama posebno su dizajnirani samo za najtrofejniji hrvatski nogometni klub. Napravljeni od kvalitetnih materijala i tehnologija koje koriste top klubovi iz adidas portfelja. Dresovi sadrže CLIMACOOL tehnologiju koja je prozračna na mjestima gdje je znojenje najintenzivnije, sprečava perspiraciju kože i omogućuje ostalim dijelovima tijela da zadrže toplinu koja pomaže sportašu u izvedbi i postizanju vrhunskih rezultata. Kako bi zadovoljili igrače, ali i njihove vjerne navijače, adidas i partneri iz Dinama posebnu pažnju pridali su i bojama novih dresova koje će u sezoni 2017/18. biti legendarna plava (prvi dres), uvijek atraktivna narančasta (drugi dres) te trenutno najmodernija crna (treći dres), dok će vratari imati crvene i zelene dresove.
Poveznica Dinama i adidasa seže 42 godine unazad, s obzirom na to da je upravo adidas 1975. godine bio prvi inozemni tehnički sponzor u povijesti modrog kluba. Upravo je tom pričom glavni direktor GNK Dinamo Tomislav Svetina otvorio ovu veliku svečanost: - Želim istaknuti veliko zadovoljstvo i ponos što smo svjedoci spajanja dvaju velikih brendova na ovim prostorima i što je adidas ponovno postao dio Dinamove obitelji. Dinamo je u adidasu ostvario puno dobrih rezultata tijekom povijesti. Recimo; 1980. godine u njihovoj smo opremi osvojili Kup u Beogradu protiv Crvene Zvezde pogotkom Dumbovića. Od ostalog bih izdvojio činjenicu da smo u adidasu nastupali i u prvoj sezoni po povratku imena Dinamo, a malo tko zna da smo u adidasu izvukli remi protiv Notingham Foresta u sezoni u kojoj je taj slavni engleski klub postao prvak Europe.
Direktor sektora marketinga, prodaje i komunikacija GNK Dinamo Tomislav Rukavina nije posebno trebao pojasniti odabir boje prvog dresa modrog kluba: - O plavoj ne treba puno pričati. Ona je simbol Dinama još iz doba Građanskog koji je od 1923. godine zamjenio svjetliju nijansu plavog dresa s ovom klasičnom. U toj kombinaciji pobijedili su slavnu Barcelonu 1:0 u gostima te osvojili prvi od pet naslova prvaka u Kraljevini SHS. Današnji je dres upravo kombinacija svijetloplave i tamnoplave boje. Osim što narančasta boja simbolizira optimizam, društvenost i samopouzdanje, ta je boja spoj crvene koja označava energiju i žute koja simbolizira sreću. A očekujemo puno sreće i veselja u novoj opremi počevši već od ove sezone. Crnom bojom Dinamo se priključio redu europskih velikana koji nose ili su kroz povijest nosili tu boju na svojim dresovima. Od Reala, Barcelone, Seville, Rome, Juventusa, Milana, Bayerna, Liverpoola, Chelseaja…
Ove sezone Dinamov će dres biti poseban po nekoliko detalja. To su svakako natpis ''nema predaje'' s unutarnje strane ovratnika, malo slovo ''d'' ispod stražnje strane ovratnika, zatim hologramske oznake autentičnosti ''adidas'' i ''GNK Dinamo'', a najveća je atrakcija poseban grb Dinama s dvije zvjezdice: - Zvjezdice na grbu uzeli smo po uzoru na mnoge europske klubove. Svaka zvijezda predstavlja komplet od deset naslova prvaka. Dinamo je u svojoj povijesti osvojio šest naslova pod imenom Građanski; četiri u bivšoj Jugoslaviji te 18 u samostalnoj Hrvatskoj. Dakle; ukupno 28 naslova. Očekujemo da za dvije godine na grb dodamo još jednu zvjezdicu.
Direktorica adidas Croatia Ana Marija Prskalo Sever izrazila je zadovoljstvo suradnjom te pojasnila važnost takvog poteza za njihovu tvrtku: - Za adidas kao brend koji na globalnoj razini iz godine u godinu ulaže u nogomet, u razvoj novih tehnologija, koji surađuje s velikim brojem nogometnih klubova i nogometaša, koji je glavni sponzor brojih natjecanja, suradnja s velikim domaćim klubom poput Dinama čini se logična i prirodna. Radeći ono što znamo najbolje želimo podržati Hrvatski nogomet, mlade nade, profesionalne igrače, one koji žive za svoj klub i najljepšu sporednu stvar na svijetu – nogomet.
Sport marketing manager adidas Croatia Ivan Milić osvrnuo se na tehničku stranu dresova te pojasnio detalje dizajna: - Novi dresovi posebno su dizajnirani samo za zagrebačke plave te sadrže kvalitetne materijale i tehnologije koje koriste top klubovi s kojima adidas surađuje. Što se boje tiče, poseban naglasak stavljen je na domaću rekao bih legendarnu plavu garnituru. Ideja je bila pružiti Dinamu i navijačima nešto novo, stoga dres sadrži više nijansi plave boje. Posebnost ovoga dresa jest u tome što je i adidasov logo plave boje, što inače nije slučaj. Uz plavu, tu je i dorada klasične naračaste varijante Dinamovog dresa koja ima za cilj zadovoljiti pravila raznih natjecanja kroz što veći kontrast sa domaćim dresom. Za treću garnituru dresova, adidas se odlučio na rekao bih trenutno jako popularnu crnu varijantu dresa u posljednje vrijeme žari i pali nogometnim terenima diljem svijeta pa se tako može naći i u redovima velikana poput Real Madrida, Bayerna , Chelsea i ostalih. Igrači su već imali priliku isprobati nove dresove i jako smo sretni što im se sviđaju novi dresovi, što su zadovoljni s bojama i perfomansama. Nadamo se da će njihovo zadovoljstvo dijeliti i navijači koji će ih bodriti s tribina.
Na promociji dresova u ime cijele momčadi komentar na nove dresove dao je kapetan Dinama Domagoj Antolić: - Moram priznati da smo bili oduševljeni. Najteže je ovih dana bilo šutjeti o boji dresa i o nekim detaljima poput zvjezdica na grbu. Znamo što adidas znači u svjetskim okvirima i mislim da je ovo dobitna kombinacija za obje strane. Očito je adidas prepoznao Dinamo kao svog partnera u Hrvatskoj i to me kao kapetana čini izuzetno ponosnim. Mogu samo obećati da ćemo im povjerenje vratiti kroz rezultate.