Uspješno ste potvrdili svoj korisnički račun
Molimo odredite svoju lozinku prije nego nastavite
Link za ponovno postavljanje lozinke poslan je na vašu E-mail adresu. Možete zatvoriti ovu stranicu i nastaviti oporavak računa putem linka.
Registracija je uspješno izvršena. Na tvoj mail smo poslali link za potvrdu korisničkog računa.
Uspješno ste potvrdili svoj korisnički račun
Molimo odredite svoju lozinku prije nego nastavite
Odabrali ste resetiranje lozinke
Molimo postavite novu lozinku za svoj korisnički račun
Postani dio Dinamove obitelji!
Registriraj se i uživaj u svim pogodnostima korisničkog računa na Dinamovoj stranici
Prijavi se i uživaj u svim pogodnostima korisničkog računa na Dinamovoj stranici
Ne možeš pronaći ono što tražiš?
Možda ti pomogne nešto od sljedećeg:
Na edukaciji u prostorijama GNK Dinamo prva momčad Dinama prošla je kratku edukaciju o jednostavnim postupcima oživljavanja osoba u sklopu kampanje ''Oživi me'' čiji su ambasadori. Dinamo je odmah prepoznao važnost ove kampanje i kao prvi sportski klub na ovim prostorima priključio se u ulozi glavnog ambasadora. Poznato je kako upravo među sportašima, a posebno nogometašima srčani zastoj predstavlja sve veći problem i svjedoci smo slučajeva u kojima se igrači ruše na treninzima i utakmicama. Nažalost, u nekim slučajevima im se nije stiglo pomoći i upravo zbog toga se GNK Dinamo uključio u ovu kampanju; kako se tako nešto nikada ne bi dogodilo na njihovim terenima.
- Svi znamo koliko je bilo slučajeva u kojima su se igrači srušili na terenu ili treningu i, nažalost, nekima nije bilo pomoći. Nogomet se danas igra u ponekad nemogućim uvjetima kada sa svojim Alžirom igramo po Africi, a niti u Brazilu na Svjetskom prvenstvu nije bilo puno lakše tako da je svakako odlična stvar što se klub uključio u ovu kampanju – rekao je napadač Hilal Soudani.
Na edukaciji u modrom klubu sudjelovali su igrači Dinama Eduardo Carvalho, Jeremy Taravel, Said Husejinović, Wilson Eduardo, Ognjen Vukojević, Domagoj Antolić, Josip Pivarić, Paulo Machado, Arijan Ademi, Duje Čop, Franko Andrijašević i Hilal Soudani.
Edukacijom na lutkama uz stručni nadzor, dinamovci su naučili kako se ponašati i pomoći nađu li se u takvoj situaciji; na terenu, ulici ili bilo gdje drugdje. Kod srčanog zastoja je najvažnije odmah i na pravi način unesrećenom pružiti pomoć, a svaka minuta doslovno može značiti život. GNK Dinamo je također uputio poziv svim građanima Zagreba da dođu u subotu, 17. listopada na Cvjetni trg točno u 12 sati i sudjeluju u edukaciji o jednostavnim postupcima oživljavanja.
- Ovo je zaista hvalevrijedna kampanja. Mi smo naučili kako reagirati nađemo li se, ne daj Bože, u situaciji da nekome stane srce, a siguran sam da bi isto trebali naučiti i svi naši sugrađani. Sama edukacija nije posebno teška, a s obzirom na to da nas uči kako doslovno nekome spasiti život – itekako je vrijedna. Upravo zbog toga pozivam sve da dođu u subotu u 12 na Cvjetni trg i nauče kako nekome spasiti život – ispričao je veznjak Dinama i reprezentativac Hrvatske Domagoj Antolić.
Kampanja ''Oživi me'' je nacionalna javnozdravstvena kampanja kojom se želi podići razina svijesti građana te educirati javnost o važnosti poznavanja jednostavnih postupaka oživljavanja osobe koja doživi srčani zastoj. Kada je rijecÌŒ o preživljavanju osoba koje su doživjele srcÌŒani zastoj izvan zdravstvene ustanove za uspjeh je neophodna pravovremena i pravilna reakcija osobe koja je svjedocÌŒila tom događaju, pozvala hitnu medicinsku pomoć i bez odgađanja zapocÌŒela oživljavanje. Ukoliko uzmemo u obzir da je prosječno vrijeme dolaska hitne medicinske pomoći u Hrvatskoj do 10 minuta od poziva u urbanim, a 20 minuta od poziva u ruralnim sredinama te da se svake minute šansa za preživljavanje osobe u srcÌŒanom zastoju smanjuje se za 10-12%. Pravovremena reanimacija od strane svjedoka - laika povećava preživljavanje za cÌŒak 2 - 3 puta.
Namjera nam je akcijom OŽIVI ME osvijestiti hrvatsku javnost problemu iznenadne srčane smrti kao i činjenici da Hrvatska zaostaje u strategijama sprječavanja iznenadne srčane smrti kao i mogućnostima neposrednog oživljavanja , čime bi se doista mogli spasiti mnogi životi. Stoga smatramo da je iznenadna srčana smrt zaista veliki javnozdravstveni problem, zapostavljen i nedovoljno osviješten. Promjenom strategije pristupa ovome problemu, posebno edukacijom laika o postupcima prve pomoći u slučaju srčanog zastoja, mogli bi u kratkom roku polučiti ogromne uspjehe u smanjenju smrtnosti od iznenadne srčane smrti, a kako je riječ o jednom od vodećih uzroka smrtnosti uopće, smanjila bi se i opća smrtnost u RH. – izjavio je akademik Davor Miličić, upravitelj Zaklade Hrvatska kuća srca.
Nositelj kampanje je Zaklada Hrvatska kuća srca osnovana od Grada Zagreba radi promicanja i unapređenja kardiovaskularnog zdravlja. Suorganizatori kampanje su Hrvatsko kardiološko društvo sa stručnom potporom te Udruga StEPP čiji su članovi, mladi liječnici i studenti Medicinskog fakulteta u Zagrebu osmislili ovu kampanju koju će provoditi diljem Hrvatske. Podršku projektu su dali Ministarstvo zdravlja, Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta te Hrvatski zavod za javno zdravstvo, dok je Grad Zagreb pokrovitelj cijele kampanje.