Uspješno ste potvrdili svoj korisnički račun
Molimo odredite svoju lozinku prije nego nastavite
Link za ponovno postavljanje lozinke poslan je na vašu E-mail adresu. Možete zatvoriti ovu stranicu i nastaviti oporavak računa putem linka.
Registracija je uspješno izvršena. Na tvoj mail smo poslali link za potvrdu korisničkog računa.
Uspješno ste potvrdili svoj korisnički račun
Molimo odredite svoju lozinku prije nego nastavite
Odabrali ste resetiranje lozinke
Molimo postavite novu lozinku za svoj korisnički račun
Postani dio Dinamove obitelji!
Registriraj se i uživaj u svim pogodnostima korisničkog računa na Dinamovoj stranici
Prijavi se i uživaj u svim pogodnostima korisničkog računa na Dinamovoj stranici
Ne možeš pronaći ono što tražiš?
Možda ti pomogne nešto od sljedećeg:
Građanski nogometni klub Dinamo imao je čast biti domaćin Carpe Diema u organizaciji Hrvatske udruge za odnose s javnošću.
Na okupljanju je prezentiran rad sektora za odnose s javnošću GNK Dinamo, aktualnog prvaka Hrvatske, najtrofejnijeg hrvatskog nogometnog kluba i kluba koji je trenutno sudionik grupne faze Lige prvaka.
Okupljeni su na Carpe Diemu održanom u loži Maksimir na maksimirskom stadionu mogli saznati tajne komunikacijskih tehnika, detalje o sadržajima na službenim klupskim kanalima, kako izgleda komunikacija s predstavnicma medija te koje sve digitalne trendove njihov rad uključuje, od društvenih mreža na kojima je Dinamo jedan od najuspješnijih u Hrvatskoj i regiji do novih digitalnih trendova koje pripremaju. Sudionici su mogli saznati što se sve događa prije nego što se upale i nakon što se ugase reflektori pod kojima igrači nastupaju i igraju utakmice. Od projekata koji uključuju suradnju s medijima, do nekih novih trendova i modernih načina održavanja konferencija, preko prilagodbe svakodnevnih sadržaja na društvenim mrežama za specifičnu publiku, pa do prezentacije nekih budućih modernih inovativnih projekata i događanja.
Isto tako, prezentirani su i određeni društveno odgovorni projekti s lokalnom zajednicom i osobama s invaliditetom kojima se klub želi približiti ne samo navijačima već i svim članovima lokalne zajednice, a na temelju kojih klub istovremeno redovito dobiva razna domaća i inozemna priznanja.
Sudionike je na početku pozdravila predsjednica Uprave GNK Dinamo Vlatka Peras, dok se u ime HUOJ-a prisutnima obratila potpredsjednica Upravnog odbora Andreja Barberić uz pohvalu za klub koji je sudjelovanjem u Carpe Diemu postao prva sportska ustanova u kojoj se održava projekt od njegova početka.
Na predavanju su primjere iz prakse, aktivnosti kluba i komunikacijske strategije te odnos s medijima prezentirali glasnogovornik kluba Alen Lesički, stručnjakinja za nove medije i časnica za gledatelje s invaliditetom Iva Cigrovskij i stručnjak za digitalne medije i oglašavanje Matej Zadro.
Nakon prezentacija za sudionike Carpe Diema organiziran je obilazak stadiona Maksimir - posjet Plavom salonu s trofejima, hotelu prve momčadi '' '67.'', obilazak svlačionica prve momčadi, šetnju kroz tunel kojim se izlazi na travnjak stadiona Maksimir te posjet dvorani za konferencije za medije.
Inače, Carpe Diem pokazao se jednim od najzanimljivijih projekata Hrvatske udruge za odnose s javnošću. Cilj projekta je članstvo udruge, stručnjake za odnose s javnošću, ali iz različitih sektora, upoznati s njihovim međusobnim radom u komunikacijskim odjelima i aktivnostima koje se uvelike razlikuju od jednih do drugih sustava. Na događanju Carpe Diem predstavlja se odjel komunikacija i odnosa s javnošću, njegova organizacija i aktivnosti, interna komunikacija, korporativno komuniciranje i/ili sve ono što domaćin smatra zanimljivim za druge članove HUOJ-a koji rade u drugačijem sustavu. Naglasak je na studije slučaja i razmjenu iskustava.