Uspješno ste potvrdili svoj korisnički račun
Molimo odredite svoju lozinku prije nego nastavite
Link za ponovno postavljanje lozinke poslan je na vašu E-mail adresu. Možete zatvoriti ovu stranicu i nastaviti oporavak računa putem linka.
Registracija je uspješno izvršena. Na tvoj mail smo poslali link za potvrdu korisničkog računa.
Uspješno ste potvrdili svoj korisnički račun
Molimo odredite svoju lozinku prije nego nastavite
Odabrali ste resetiranje lozinke
Molimo postavite novu lozinku za svoj korisnički račun
Postani dio Dinamove obitelji!
Registriraj se i uživaj u svim pogodnostima korisničkog računa na Dinamovoj stranici
Prijavi se i uživaj u svim pogodnostima korisničkog računa na Dinamovoj stranici
Ne možeš pronaći ono što tražiš?
Možda ti pomogne nešto od sljedećeg:
GNK Dinamo predstavio je u utorak u Ožujsko Maksi Pubu službeni kalendar kluba za 2022. godinu. Ovoga puta slogan cijele kampanje glasi ''To je ljubav koja ne zna za vrijeme, Dinamo, ti zauvijek dio si mene…'', a razlog takvog naziva krije se iza toga što je tema kalendara za iduću godinu pokazivanje ljubavi prema Dinamu kroz ''vječno'' obilježje, a to su tetovaže.
Klub je prije par mjeseci objavio natječaj za navijače koji ponosno nose tetovaže s tematikom Dinama i Zagreba i koji su se mogli prijaviti kao kandidati za snimanje, a zatim su izabrani pobjednici koji su sudjelovali na fotografiranju. Novi kalendar krase umjetničke art fotografije tetovaža navijača zagrebačkog kluba, a ovim je konceptom napravljen još jedan iskorak u povezivanju kluba i zajednice odnosno navijača. Tema je posvećena navijačima Dinama koji žive za klub, u dobrim i lošim trenucima, u pobjedama i porazima, a koji su odlučili svoju ljubav prema Dinamu pokazati kroz tetovaže kao svoj stil života.
Tetovaža je način iskazivanja osobnosti, izražavanja identiteta, kako umjetnika koji radi tetovažu tako i onoga tko je kasnije trajno nosi. One nisu samo zanimljivi dizajni, one su podsjetnik kakve sve jedinstvene priče mogu biti ispričane na ljudskoj koži. One su dokaz vječne ljubavi.
Na promociji kalendara sudjelovali su predsjednik kluba Mirko Barišić, predsjednica uprave Vlatka Peras i članovi uprave Amra Peternel i Krešimir Antolić, glavni trener Željko Kopić, igrači prve momčadi Duje Čop i Dario Špikić, voditelji projekta iz sektora marketinga na čelu s direktorom Tomislavom Rukavinom, partneri kluba i navijači koji su bili modeli za kalendar. Iza koncepta i provedbe ovog projekta stoji Dinamov tim, voditeljica projekta i grafička dizajnerica Sara Hukavec te grafički dizajner i fotograf Alen Szabo.
U prvom dijelu promocije održan je kratki program uz voditelja Kornelija Hećimovića, predstavljen je koncept novog kalendara, a nakon toga uslijedilo je druženje.
Amra Peternel, članica uprave GNK Dinamo
- Dinamo je moderan europski klub koji postavlja trendove i uvijek nudi nove ideje. Htjeli smo napraviti iskorak od klasične teme kalendara, već dugo o tome razmišljamo i nekako je došao tren da ovu ideju realiziramo. Ove godine odlučili smo predstaviti snažan koncept s prepoznatljivom i jasnom porukom koja glasi ''Dinamo je više od nogometa''. On je simbol, snaga, pokretač, stil i način života. Pozornost smo posvetili našim navijačima koji žive Dinamo, koji svoju ljubav prema klubu jasno pokazuju kroz svoje tetovaže. Naši navijači koji se bore zajedno s Dinamom, proživljavaju s igračima sve uspjehe i izazove. Dišu za klub... Dinamo nije samo jedna nogometna utakmica nego dio svih nas. Naravno, nismo zaboravili na igrače i našu momčad. Oni će se naći na jednolisnom i uredskom kalendaru. Vjerujemo da će se navijačima ovaj poseban umjetnički kalendar svidjeti.
Sara Hukavec, voditeljica projekta i grafička dizajnerica
- Kroz natječaj na službenim kanalima kluba pozvali smo navijače da nam pošalju fotografije svojih tetovaža s motivima Dinama. Na ovaj način htjeli smo se povezati s našom zajednicom. Vjerovali smo da će nam se javiti puno ljudi, ali dodatno nas je iznenadilo i emotivno dirnulo koliko se navijača javilo i željelo biti dio ove lijepe priče. Javljali su nam se navijači iz cijele Hrvatske, izvan granica Hrvatske, od Njemačke do Tajlanda. Jedan je navijač samo zbog snimanja doputovao iz Frankfurta. Izbor nije bio lagan, svaka tetovaža ima svoju priču i bilo je puno fantastičnih tetovaža. Zahvaljujemo svima koji su se prijavili.
Alen Szabo, fotograf i grafički dizajner
- Od početka ove priče imao sam jasnu viziju kako bih želio prikazati našu ideju. Imam dugogodišnje iskustvo u fotografiji i iznimno sam zadovoljan projektom, a ovo je sigurno jedan od posebnih projekata za mene. Različite pozicije tetovaža ponekad su tražile malo više kreativnosti, radi se o art fotografijama i malo drugačijem konceptu od uobičajenog. Mislim da smo izabrali dobre priče, dobre lokacije i nadamo se da će navijači biti zadovoljni. Modeli su bili odlični i uživali smo na snimanju.
Dario Špikić, igrač prve momčadi Dinama
- Moram priznati da je kalendar stvarno poseban. Lijepo je to što je klub odlučio uključiti navijače u ovu priču. Tetovaže su definitivno nešto što čovjeka obilježi za cijeli život i sigurno da to pokazuje veliku ljubav prema nečemu, u ovome slučaju prema Dinamu. Ja sam ljubitelj tetovaža, imaju posebna značenja za mene, ali ne bih otkrivao previše detalja, vezane su za obitelj i vjeru. Fotografije u kalendaru su sjajne, baš pravo umjetničko djelo i sve pohvale timu koji je radio na tome.
Kalendar će biti u prodaji u fan shopovima Dinama i u web shopu od srijede 8.12., uz jednolisni i uredski kalendar sa slikama igrača prve momčadi Dinama.