Uspješno ste potvrdili svoj korisnički račun
Molimo odredite svoju lozinku prije nego nastavite
Link za ponovno postavljanje lozinke poslan je na vašu E-mail adresu. Možete zatvoriti ovu stranicu i nastaviti oporavak računa putem linka.
Registracija je uspješno izvršena. Na tvoj mail smo poslali link za potvrdu korisničkog računa.
Uspješno ste potvrdili svoj korisnički račun
Molimo odredite svoju lozinku prije nego nastavite
Odabrali ste resetiranje lozinke
Molimo postavite novu lozinku za svoj korisnički račun
Postani dio Dinamove obitelji!
Registriraj se i uživaj u svim pogodnostima korisničkog računa na Dinamovoj stranici
Prijavi se i uživaj u svim pogodnostima korisničkog računa na Dinamovoj stranici
Ne možeš pronaći ono što tražiš?
Možda ti pomogne nešto od sljedećeg:
Kako bi pokazali svoje ambicije, GNK Dinamo i tehnički sponzor kluba adidas pokazali su potpuno nov i urban pristup predstavljanju nogometne sezone.
U tunelu Grič, na lokaciji koja je baš poput Dinama jedan od simbola glavnog grada Hrvatske, u četvrtak, 19. srpnja predstavljeni su novi službeni dresovi Građanskog nogometnog kluba Dinamo i tehničkog sponzora adidas.
Uz audiovizualni show u samom srcu Zagreba i video projekciju novih dresova, Tunel Grič sjajio je u bojama grada za vrijeme promocije. Posebno iznenađenje bilo je 10 mladih navijača koji su putem natječaja na društvenim mrežama dobili priliku odmjeriti snage u tehniciranju zajedno sa svojim idolima, prvotimcima GNK Dinamo. Na predstavljanju novih dresova bili su igrači prve momčadi Dani Olmo, Amer Gojak, Lovro Majer, Amir Rrahmani i Jan Lecjaks, a ovakvo spajanje generacija nadogradnja je kampanje modrog kluba kojom se među mladima u gradu i regiji promiču zdravi život, bavljenje sportom i rekreacija. Maleni navijači i jedna navijačica zajedno s igračima imali su čast prvi isprobati nove dresove i zabaviti se u uz nogometnu igru i trikove u atraktivnom kavezu.
Novi adidas dresovi, izrađeni posebno za najtrofejniji hrvatski nogometni klub, napravljeni su od najkvalitetnijih sportskih materijala, a tehnologija koja stoji iza ove kolekcije već je dobro poznata ClimaCool oprema. Važna stavka svake sezone, kako igračima tako i navijačima, zasigurno su boje dresova. Ove će sezone igrači Dinama na travnjak Maksimira u domaćim utakmicama istrčati u legendarnoj plavoj, prepoznatljivoj boji koju igrači zagrebačkog kluba nose već 90 godina, a koja je ujedno boja grada Zagreba. Slijedi upečatljiva žuta koja označava europsku budućnost, a ideja je nastala kao poveznica povijesti grada, prvih električnih tramvaja koji su bili žute boje, žutih mreža na golovima koje je Dinamo imao kroz povijest te dresova s crno-žutim prugama koje je hrvatski prvak koristio 50-ih godina prošlog stoljeća. Treći je dres moderne crne boje – jedne od omiljenih u posljednje vrijeme, a upravo su takvi dresovi često viđeni u velikim svjetskim klubovima.
Ivan Milić, sport marketing manager adidas Croatia
- Izuzetno nam je drago da smo, zajedno s našim partnerom GNK Dinamo, predstavili nove dresove za sezonu 2018/2019. Dresovi iz adidas Condivo kolekcije personalizirani su posebno za GNK Dinamo te na taj način klub ulazi u red odabranih globalnih adidas partnera, a upravo su ovu kolekciju nosile i reprezentacije na Svjetskom prvenstvu u Rusiji. Za samu prezentaciju ovoga puta velika nam je želja bila uključiti i mlade nade, kao i sve one koji nogomet strastveno prate od malih nogu. Nogomet smo odlučili staviti u samo srce Zagreba kako bismo, u skladu sa suvremenim trendovima, prezentirali povezanost kluba s gradom u urbanom okruženju.
Tomislav Rukavina, direktor sektora marketinga, prodaje i komunikacija GNK Dinamo
- Iznimno smo ponosni na ovaj projekt koji smo uspješno realizirali zajedničkim snagama. Već smo prošle sezone svi bili izuzetno zadovoljni našim novim sponzorom adidasom, a tadašnji su dresovi doslovno oduševili naše navijače. Upravo iz tog razloga siguran sam da će novi dizajn sva tri dresa, a posebno boja trećeg dresa izazvati još veće zadovoljstvo i samih igrača, ali i navijačica i navijača Dinama ove sezone. Željeli smo kroz sve tri boje imati poveznicu s našim gradom Zagrebom, u čemu smo i uspjeli, a na promociju smo pozvali najmlađe navijače kako bi i oni bili dio ove velike priče.
Prilika za ovakvo predstavljanje novih dresova GNK Dinamo i adidasa u centru Zagreba ujedno je i dodatna promocija sportskih vrijednosti, povezivanje sa zajednicom, građanima i građankama te ono najvažnije - s budućim mladim nadama sporta. Upravo je ovo događanje nastavak edukativne kampanje s ciljem promicanja zdravog i aktivnog života, pravilne prehrane i pozitivnog stava naziva "Godina zdravih odluka" koju klub provodi među djecom osnovnih škola.