Nemaš račun? Registriraj se

Registracija je uspješno izvršena. Na tvoj mail smo poslali link za potvrdu korisničkog računa.

Hvala vam
Nova Lozinka

Uspješno ste potvrdili svoj korisnički račun

Molimo odredite svoju lozinku prije nego nastavite

Odabrali ste resetiranje lozinke

Molimo postavite novu lozinku za svoj korisnički račun

Nemaš račun?
Nemaš račun? Registriraj se

Postani dio Dinamove obitelji!

Registriraj se i uživaj u svim pogodnostima korisničkog računa na Dinamovoj stranici

Presented by

PSK logo

Ne možeš pronaći ono što tražiš?
Možda ti pomogne nešto od sljedećeg:

Spremni za novu sezonu

Dinamo predstavio nove adidas dresove

Autor fotografije: Pixsell/Matija Habljak

GNK Dinamo i tehnički sponzor kluba adidas predstavili su u fan shopu u centru Zagreba nove službene dresove za sezonu 2019/20.!

Nakon jedne od najboljih sezona u povijesti kluba - osvojenog naslova prvaka Hrvatske i titule pobjednika Superkupa te nakon povijesnog proljeća u Europi i nastupa u osmini finala Europa lige, prva momčad Dinama na prekrasnim će novim adidas dresovima s ponosom iznad grba nositi tri zvjezdice. Zvjezdice označavaju ukupno 30 osvojenih naslova prvaka u bogatoj povijesti kluba, a svaka predstavlja po 10 osvojenih titula.

Na predstavljanju dresova u Dinamovu fan shopu u Jurišićevoj ulici u srijedu, 17. srpnja bili su igrači prve momčadi Arijan Ademi, Dominik Livaković, Dinko Horkaš, Kevin Theophile-Catherine, Emir Dilaver, Nikola Moro, Amer Gojak, Antonio Marin, Mislav Oršić, Bruno Petković i Lovro Majer.

Novi adidas dresovi izrađeni su od najkvalitetnijih sportskih materijala te sadrže ClimaLite opremu, a ove sezone klub je atraktivnom vizualnom promocijom i spektakularnom igrom svjetla predstavio kompletnu garnituru i tri novodizajnirana dresa. Igrači Dinama na modnoj su pisti premijerno predstavili dresove koji su odraz sportske autentičnosti, ali i urbanog street style izgleda.

  • Plavi dres za domaće utakmice izrađen u retro stilu po uzoru na 70-te godine prošlog stoljeća
  • Gostujući žuti dres koji je svojevrsna poveznica grada Zagreba i povijesti kluba
  • Treći europski dres izrađen u futurističkom stilu u kombinaciji tamnoplave i žute boje

Prvi dres Dinama prepoznatljive je plave boje, ovoga puta u retro stilu s okomitim bijelim crtama. Aktualna kombinacija plave s tankim okomitim bijelim prugicama prvi je put predstavljena na ljeto 1987. godine, a tada je bila riječ o svjetlijoj nijansi plave. Sadašnja temeljna boja i dizajn popraćen bijelim dodacima svojevrsna su poveznica s Dinamom iz druge polovice 70-ih godina kad je momčad prvi put nosila adidas dresove. Upravo je adidas bio prvi inozemni tehnički sponzor u povijesti kluba, a klub nastavlja tradiciju domaćeg dresa u boji grada Zagreba. Na leđima i u ovoj sezoni ostaje natpis ''Nema predaje''.

Ove sezone drugi, odnosno gostujući dres Dinama ostaje žute boje, a nastavlja predstavljati poveznicu detalja iz povijesti grada i kluba koji su bili označeni upravo žutom bojom – prvi električni tramvaj u Zagrebu, pročelja diljem grada, žute mreže na golovima Dinama kroz povijest... Na turneji po Južnoj Americi početkom 50-ih godina Dinamovim su se igračima svidjeli dresovi popularnoga Peñarola iz Montevidea: žuto-crne okomite pruge. Ondje su tada kupili komplet takvih dresova pa ih koristili u brojnim prvenstvenim utakmicama. Klub je početkom 60-ih također nabavio novi žuto-crni komplet po uzoru na Peñarol i u toj garnituri također igrao neke prvenstvene utakmice. Postoje i foto-zapisi sa utakmica glavne i juniorske Dinamove momčadi pri čemu su stariji igrali u plavoj, a mladi u žuto-crnoj kombinaciji. I u novije doba klub je u nekoliko navrata koristio zanimljive dresove u nijansama žute boje.

Treći dres u kojem momčad pretežno nastupa u europskim utakmicama ove sezone ima futuristički, zanimljiv i moderan izgled, a radi se o kombinaciji tamno plave i žute boje. Izrazito tamnu nijansu plave boje Dinamo je prvi pute predstavio 1984. godine. Od ljeta 2007. za europske utakmice promovirana je tamnoplava garnitura, a od 2017. godine klub je zamijenio tamnoplavu crnom. Od ovoga ljeta glavni europski dres ponovno je tamnoplavi te se vraća na tragove povijesti. U novoj garnituri tamnoplavoga europskog dresa pojavljuju se i elementi žute boje, a to je i djelomična poveznica sa starim vremenima kad je Gradjanski krajem 30-ih godina koristio pričuvnu garnituru s plavo-žutim prugicama. Ovaj europski dres po prvi put ove sezone ima grb u modernoj outline tehnici zbog čega djeluje još atraktivnije.

Na tragu posljedne ostvarenih uspjeha koji će ostati upisani u bogatoj povijesti kluba te uoči nove sezone u kojoj momčad kreće u osvajanje novih trofeja, klub je u suradnji s tvrtkom adidas odabrao vizualno atraktivan spoj prošlosti i budućnosti.

Po završetku promocije uz igrače prve momčadi, za navijače je organiziran i late night shopping u Dinamovu fan shopu u centru metropole. Najbrži navijači po prvi put su imali priliku kupiti nove dresove odmah po završetku promocije.

Ivan Milić, sport marketing manager adidas Croatia

- Ovim putem htjeli bismo izraziti svoje zadovoljstvo suradnjom s Dinamom te veliki ponos što smo bili dio povijesne priče kroz jedan od najvećih uspjeha kluba– proljeće u Europi nakon 49 godina. Dinamo je prepoznat u našoj kompaniji kao uspješan klub koji poseban naglasak stavlja na rad s mladim igračima te je u tom pogledu jedan od vodećih europskih klubova. Trudimo se svake sezone osvježiti našu ponudu i prezentaciju kroz nove dresove te je Dinamo na taj način u rangu s ponajvećim europskim klubovima s kojima adidas surađuje. Ove sezone smo u suradnji s klubom uspješno spojili tradicionalno i moderno te se na taj način želimo približiti svim navijačima Dinama. Nadamo se da se novi dresovi sviđaju navijačima i da će klub u njima i dalje ostvarivati sportske uspjehe.  

Tomislav Rukavina, direktor sektora marketinga i prodaje GNK Dinamo

- S velikim ponosom i zadovoljstvom predstavljamo nove adidas dresove Dinama. Imamo odličnu suradnju s tehničkim sponzorom kluba tvrtkom adidas i vjerujem da će se novi atraktivni dresovi svidjeti svim našim navijačicama i navijačima. U suradnji s adidasom kroz dizajn smo i ove godine provukli svojevrsnu poveznicu s gradom Zagrebom, prvi dres koji je prepoznatljive plave boje kroz retro stil i okomite bijele prugice posvetili smo bogatoj povijesti kluba, dok smo se kod trećeg, europskog dresa odlučili za futuristički dizjan, vratili plavu boju, te dodali atraktivan element kao što je grb u outline tehnici. Smatramo da dres kao proizvod nije namijenjen isključivo sportašima već i široj populaciji različite dobi pa smo tako novu kolekciju odlučili prezentirati u konceptu urbanog stila za sve generacije. Zbog toga smo se i odlučili za vizualnu promociju dresova uz igru svjetlosti kod novog Dinamova fan shopa u samom centru Zagreba.

Novi dresovi Dinama bit će u prodaji u fan shopu na stadionu Maksimir te u novom fan shopu u Jurišićevoj 2a, u centru Zagreba, od četvrtka, 18. srpnja. Isto tako, dresovi će biti dostupni i u web shopu Dinama na shop.gnkdinamo.hr. Sve ostale detalje moći ćete saznati uskoro na službenim kanalima kluba.

Kopirano!