Nemaš račun? Registriraj se

Registracija je uspješno izvršena. Na tvoj mail smo poslali link za potvrdu korisničkog računa.

Hvala vam
Nova Lozinka

Uspješno ste potvrdili svoj korisnički račun

Molimo odredite svoju lozinku prije nego nastavite

Odabrali ste resetiranje lozinke

Molimo postavite novu lozinku za svoj korisnički račun

Nemaš račun?
Nemaš račun? Registriraj se

Postani dio Dinamove obitelji!

Registriraj se i uživaj u svim pogodnostima korisničkog računa na Dinamovoj stranici

Presented by

PSK logo

Ne možeš pronaći ono što tražiš?
Možda ti pomogne nešto od sljedećeg:

S ponosom predstavljamo

Zagrebačkim ulicama...

Autor fotografije: Darko Tomaš/CROPIX

Uz ovakve bi sekvence lijepo pristajala zvučna podloga sa stihovima popularnih zagrebačkih i navijačkih pjesama: “ulice su modre sve do Maksimira”, “zagrebačkim ulicama cesta mog života teče''...

Upravo su zagrebačke ulice kulisa nove Dinamove akcije koja je osvanula u mjesecu klupskog rođendana. U partnerstvu s tvrtkom Info Media Group osmišljena je i realizirana ideja o – Dinamovu tramvaju.

U trenucima velike sreće i neopisivih emocija zbog fantastičnog uspjeha Dinama i plasmana u četvrtfinale UEFA Europa lige te iščekujući nadolazeću utakmicu protiv Villarreala na stadionu Maksimir, s ponosom objavljujemo jednu sjajnu vijest.

Zagrebačkim će ulicama od utorka 6. travnja voziti tramvaj ukrašen Dinamovim obilježjima. Slavljenički buket igrača, veliki klupski grb, slogan “nema predaje” tek su dio motiva koji se protežu kroz vanjski dio starog zagrebačkog tramvaja broj 4 koji će svakodnevno prolaziti ulicama našeg Zagreba.

Mladi Dinamovi prvotimci Joško Gvardiol, Marko Tolić i Marijan Čabraja prvi su imali čast vidjeti tramvaj uživo, u sjajnom su raspoloženju pozirali za fotografije, a nakratko zatim i sjeli za upravljačku konzolu.

Tramvaj će biti u prometu idućih šest mjeseci, a za putnike navijače klub je za početak travnja pripremio i neke prigodne promotivne akcije vezane za Dinamovo proljeće te određene promotivne aktivnosti za artikle kojima obilježavamo uspješnu europsku sezonu Dinama.

Navijačice i navijači koji će biti u prilici provesti se Zagrebom upravo u Dinamovom tramvaju, na društvenim mrežama mogu podijeliti svoje fotografije uz oznake #dinamozagreb i #dinamotramvaj.

Ovo je jedna u nizu akcija kojima će klub uskoro obilježiti svoj 110. rođendan, a zanimljivo je da se i ZET nalazi u godini “okrugle” obljetnice te će ove godine zaokružiti punih 130.

Info Media Group kao društveno osviještena kompanija pored poslovnih suradnji, orijentirana je i na sklapanje partnerstva sa sportskim klubovima i organizacijama u svim zemljama regije u kojima posluje bez obzira na vrstu sporta.

- Imajući u vidu da je GNK Dinamo najveći hrvatski sportski brend, odlučili smo se za partnerstvo s Dinamom jer „najbolji idu uz najbolje“. Želimo podržati Dinamo i dati svoj skromni doprinos u promociji kluba i njegovih rezultata te ostvarivanju što boljih sportskih rezultata i u budućnosti, kako na domaćoj sceni tako i u europskim natjecanjima. Privilegija je biti rame uz rame klubu s takvim uspjesima i tradicijom. Nadamo se da će „Dinamov tramvaj“ prikupiti brojne simpatije svih Zagrepčana i onih koji rado dolaze i vraćaju se Zagrebu. - poručio je g. Željko Banjac, direktor Info Media Group d.o.o.

 

Kopirano!