Uspješno ste potvrdili svoj korisnički račun
Molimo odredite svoju lozinku prije nego nastavite
Link za ponovno postavljanje lozinke poslan je na vašu E-mail adresu. Možete zatvoriti ovu stranicu i nastaviti oporavak računa putem linka.
Registracija je uspješno izvršena. Na tvoj mail smo poslali link za potvrdu korisničkog računa.
Uspješno ste potvrdili svoj korisnički račun
Molimo odredite svoju lozinku prije nego nastavite
Odabrali ste resetiranje lozinke
Molimo postavite novu lozinku za svoj korisnički račun
Postani dio Dinamove obitelji!
Registriraj se i uživaj u svim pogodnostima korisničkog računa na Dinamovoj stranici
Prijavi se i uživaj u svim pogodnostima korisničkog računa na Dinamovoj stranici
Ne možeš pronaći ono što tražiš?
Možda ti pomogne nešto od sljedećeg:
GNK Dinamo je u siječnju 2025. godine usvojio Strategiju društvene odgovornosti i održivosti okoliša za period do 2030. godine, a izrađen je u sklopu licenciranja za sezonu 2025/26.
Kroz svoje programe, bilo da ih provodi samostalno ili putem službene zaklade, Zaklade Nema predaje, klub se fokusira na kompletnu zajednicu, djecu, mlade, obitelji, stariju populaciju, navijače, legende kluba i različite skupine u društvu.
Kroz niz pojedinačnih akcija, kampanji i programa te uz niz dugoročnih projekata klub želi sustavno raditi na promociji ljudskih prava, pozitivnih društvenih vrijednosti i ispravnih oblika ponašanja. Nogomet otvara razne mogućnosti upravo u tim segmentima te ima snagu premostiti razlike, diskriminaciju i druge oblike netolerancije u društvu.
Nogomet je puno više od igre, utakmica, natjecanja, pobjeda i trofeja. On je savršena platforma i odličan alat putem kojeg zajedno možemo učiniti naše društvo boljim, pravednijim i inkluzivnijim za sve ljude.
Osim što kao najtrofejniji hrvatski nogometni klub želimo biti najbolji na nogometnom terenu, jednako tako želimo biti predvodnik društveno odgovornog djelovanja na našim prostorima.
Pozivamo tom prilikom druge nogometne i sportske klubove, sportske organizacije i udruge, ali i sve naše sugrađane, na djelovanje s glavnim ciljem – jasnom i aktivnom borbom protiv rasizma, diskriminacije i bilo kojih drugih oblika netolerancije u društvu. Sport može biti alat za društvene promjene i unaprjeđenje socijalne kohezije. Razumijevanje i podrška svim segmentima društva ključni su za izgradnju inkluzivnog i pravednog društva u kojem svi imaju jednake mogućnosti.
Kroz konkretne akcije i promicanje pozitivnih vrijednosti u nogometu, želimo stvoriti prostor u kojem će se svi osjećati poštovano i ravnopravno, bez obzira na njihove osobne karakteristike, a ujedno osigurati i očuvanje planeta za buduće generacije. Samo zajedničkim snagama možemo osigurati da nogomet bude sigurno, inkluzivno i ekološki odgovorno okruženje, i na terenu, i izvan njega.
OPĆI CILJEVI STRATEGIJE:
Opći ciljevi strategije za nogometno društvenu odgovornost (NDO) i zaštitu usmjereni su na ostvarenje održivog i inkluzivnog nogometnog ekosustava koji doprinosi pozitivnim društvenim promjenama i očuvanju okoliša. Neki od ključnih ciljeva su:
PREUZMI DOKUMENT "Strategija društvene odgovornosti i održivosti okoliša"Područja djelovanja strategije su:
NAPOMENA
Želimo da dokument klupske strategije prije svega drugim pojedincima, udrugama, organizacijama, klubovima i savezima posluži kao primjer dobre prakse ili ishodište ideja za vlastite projekte u istom području.
GNK Dinamo otvoren je za dodatna pitanja i suradnju u području društveno odgovornog djelovanja. Kontakt e-mail za udruge i organizacije je [email protected]
AUTORSKA PRAVA
Sadržaj i struktura dokumenta “Društvena strategija i održivost okoliša GNK Dinamo 2025.-2030.'' zaštićeni su autorskim pravom. Svako umnožavanje ili uporaba informacija te podataka, osobito tekstova, dijelova tekstova ili fotografija iziskuje prethodno ishođenje suglasnosti od strane GNK Dinamo.
Zahtjev za suglasnost zainteresirane udruge ili organizacije mogu dostaviti na [email protected]
Svako neovlašteno korištenje teksta ili fotografija kršenje je autorskih i srodnih prava i podložno je kaznenoj odgovornosti od strane autora sadržaja u medijima, na osobnim stranicama i društvenim mrežama.