Uspješno ste potvrdili svoj korisnički račun
Molimo odredite svoju lozinku prije nego nastavite
Link za ponovno postavljanje lozinke poslan je na vašu E-mail adresu. Možete zatvoriti ovu stranicu i nastaviti oporavak računa putem linka.
Registracija je uspješno izvršena. Na tvoj mail smo poslali link za potvrdu korisničkog računa.
Uspješno ste potvrdili svoj korisnički račun
Molimo odredite svoju lozinku prije nego nastavite
Odabrali ste resetiranje lozinke
Molimo postavite novu lozinku za svoj korisnički račun
Postani dio Dinamove obitelji!
Registriraj se i uživaj u svim pogodnostima korisničkog računa na Dinamovoj stranici
Prijavi se i uživaj u svim pogodnostima korisničkog računa na Dinamovoj stranici
Ne možeš pronaći ono što tražiš?
Možda ti pomogne nešto od sljedećeg:
Na trećoj sjednici Izvršnog odbora, održanoj 10. travnja 2024. godine, IO je raspravljao o dospjelim i nedospjelim potraživanjima i obavezama kluba, izvješću RDG plana za 2024. godinu, funkcioniranju stadionske infrastrukture i analizirao funkcionalnost VIP loža na stadionu Maksimir. Predsjednici osnovanih Odbora dali su kratko izvješće o radu svakog pojedinog odbora, a na samoj sjednici imenovani su i članovi odbora za sponzorstva koje će biti u sljedećem sastavu:
Odbor je na sjednici obznanio kako je jedan od osnovnih ciljeva Odbora za sponzorstva izgraditi te strateški razvijati sustav putem kojeg će se kontaktirati svi potencijalni partneri GNK Dinamo te sustavno jačati baza dugoročnih i relevantnih sponzora. Uvidom u dosadašnji rad s partnerima unutar GNK Dinamo zaključeno je da, uz dobre rezultate u tom segmentnu poslovanja, postoji prostor za napredak.
- Uz uspostavu samog sustava koji će biti dugoročno održiv i usklađen s tržišnim praksama, inicijalna ideja je da GNK Dinamo vlastitim proaktivnim pristupom otvori i inicira komunikaciju te kontaktira potencijalne partnere i sponzore. Navedeno se primarno odnosi na čitav niz relevantnih hrvatskih kompanija iz svih značajnih sektora, kao što su primjerice energetika, maloprodaja, autoindustrija, financijska i prehrambena industrija te druge. Prilikom pripreme samih ponuda za sponzorstva iste je potrebno prilagoditi svakom potencijalnom partneru. Obzirom na sponzorski potencijal te snagu i prepoznatljivost brenda GNK Dinamo i izvan granica te na globalnom nivou, uz partnere s domaćeg tržišta paralelno će se kontaktirati i kompanije izvan Republike Hrvatske. Kao rezultat sustavnog te proaktivnog pristupa, zajedno s već započetim pregovorima s partnerima od strane GNK Dinamo, težit ćemo povećanju sponzorskih prihoda od 70% do 100% u 2024. godini u odnosu na 2023. godinu. - izjavio je nakon sjednice predsjednik Odbora za sponzorstva g. Zrinko Hržić.