Uspješno ste potvrdili svoj korisnički račun
Molimo odredite svoju lozinku prije nego nastavite
Link za ponovno postavljanje lozinke poslan je na vašu E-mail adresu. Možete zatvoriti ovu stranicu i nastaviti oporavak računa putem linka.
Registracija je uspješno izvršena. Na tvoj mail smo poslali link za potvrdu korisničkog računa.
Uspješno ste potvrdili svoj korisnički račun
Molimo odredite svoju lozinku prije nego nastavite
Odabrali ste resetiranje lozinke
Molimo postavite novu lozinku za svoj korisnički račun
Postani dio Dinamove obitelji!
Registriraj se i uživaj u svim pogodnostima korisničkog računa na Dinamovoj stranici
Prijavi se i uživaj u svim pogodnostima korisničkog računa na Dinamovoj stranici
Ne možeš pronaći ono što tražiš?
Možda ti pomogne nešto od sljedećeg:
U nedjelju, 8. lipnja, zagrebački Glavni kolodvor bio je pretvoren u pravu pozornicu ispunjenu plavim bojama, pjesmom i navijačkom strašću. Upravo ondje, među prugama, vlakovima i starim peronima, GNK Dinamo je snimao svoju prvu veliku reklamnu kampanju nakon dužeg vremena. No, kampanja nije bila o klubu – već o onima koji ga čine živim i koji su svake godine iznova 12. igrač. To su navijači Dinama.
Navijači su bili zvijezde ove kampanje. Putem Dinamovog Instagram kanala pozvani su da se prijave i sudjeluju, a ne čudi da je odaziv bio ogroman. Nije se čekao vlak, ali čekao se kadar. Nije se išlo na stadion, nego su se stadion i navijači preselilili ispred kamera. Uz pjesme, transparente, plave dresove i osmijehe – snimala se emocija koja se ne može tek tako izmisliti.
Glavnu ulogu odigrao je glumac Filip Detelić, već poznat po „navijačkoj“ karizmi iz filma ZG80, ali te nedjelje – on je bio jedan od navijača. Pravi glavni likovi bili su – ljudi u pozadini. Oni koji žive za Dinamo.
Ideja iza uključivanja navijača u ovaj projekt rodila se iz želje za dodatnim približavanjem kluba navijačima. S ciljem jačanja povezanosti kluba i navijača, ova je kampanja bila idealna prilika za njegovanje odnosa kojeg Dinamo ima sa svojim pratiteljima.
Kao što i priliči Dinamovoj reklami, dress code na snimanju bio je jasan – sve u plavom! Na setu smo mogli vidjeti raznoliku kolekciju majica i rekvizita, od personaliziranih dresova iz prošle sezone, preko retro modela, do majica s natpisom „Dinamo u Dubravi“ i komada iz službene modne linije. Iako je bilo različitih stilova, sve ih je povezivala jedna zajednička stvar – iskrena i bezuvjetna ljubav prema Dinamu.
Želimo se iskreno zahvaliti svim statistima koji su sudjelovali u snimanju ovog spota. Vaš entuzijazam, energija i ljubav prema Dinamu stvorili su posebnu, nezaboravnu atmosferu koja je oživjela svaki kadar. Bez vas, ovaj projekt ne bi bio isti.
Veliku pohvalu upućujemo i agenciji McCann, koja je osmislila kreativnu ideju i koncept. Vaša vizija donijela je nešto drugačije, snažno – baš ono što Dinamo i njegovi navijači zaslužuju.
Posebno zahvaljujemo i cijeloj ekipi iz Moglo produkcije koja je tehnički savršeno realizirala ovaj projekt. Vaš trud, profesionalnost i preciznost omogućili su da spot postane jedan od najemotivnijih i vizualno najjačih koje smo dosad imali priliku vidjeti.
Podsjećamo sve navijače da se u svakom trenutku mogu učlaniti ili povezati svoje postojeće članstvo online ili u fan shopu kod stadiona te da sve punoljetne osobe odmah po završavanju procesa učlanjenja dobivaju svoju digitalnu člansku iskaznicu koja im omogućuje pravo kupovine godišnje ulaznice. Dobivena članska iskaznica u digitalnom formatu jednako je vjerodostojna za ostvarivanje članskih prava i pogodnosti kao i fizička članska iskaznica.
Zajedno smo stvorili nešto što će dugo ostati u srcima svih nas. Hvala Vam svima!